Never forget the great moments

Var idag och bowlade med friidrotts-friendsen och kan säga att jag ägde rätt rejält ;) För att skryta lite mer kan jag även säga att jag rodde hem ett klubbrekord, inte illa!
Här kan ni se några av oss som vågade följa Disney-temat och klä ut oss, men tyvärr hann Knatte, Fnatte, Tjatte, Nasse, Mimmi och kanske fler små Disneyfigurer försvinna.
Och om ni inte kan lista ut det är jag en av de 101 dalmatinerna, som tyvärr tappat lite prickar...
Dessutom fyller syrran Anna 14 år idag, grattis du är bäst!! (och mamma är även bäst på att baka tårta, cred till henne)

Kommentarer
Postat av: alice

klart du slår klubbrekord, du är ju bäst! :D

2011-12-04 @ 10:26:09
URL: http://aaliceandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0