Mitt 2011

Bättre sent än aldrig, här får ni se lite av hur mitt år har varit!

Året började med världens längsta och kallaste vinter!

Jag var med tjejerna i Malins mysiga stuga ett antal gånger




Fick världens sötaste kattungar!



Jag fyllde 16, vilket betyder att det var 15 år sedan jag tog den här charmiga bilden...



Hade grillparty at my place, hihi



Firade påsk med galna släkten som bygger snögubbar i 20 graders värme


Var på ett u n d e r b a r t spanienläger <3









Klassresa till Falkenberg


Vi nior gjorde en rätt galen kabaré..




Avslutningsmiddag och skolavslutning



På sommarlovet blev det lek med busungarna



Londonresa med familjen



Rätt många tävlingar



Bland annat i SM i skåne, där jag och Emmis passade på att bada lite i det kalla havet!



Vart på härliga fester!



sen har jag vart på en massa tjejkvällar med mina fina, som jag tyvärr bara har några bilder ifrån.
men jag hoppas ni vet, att ni är bara bäst och underbara!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0